Loading...

UNRC test highway Belang 150r vs 125zr vs RXZ vs lc 135 vs lagenda 115 vs EX5

UNRC test highway Belang 150r vs 125zr vs RXZ vs lc 135 vs lagenda 115 vs EX5


RRelated Posts

CComments

  • Jimbai Gunung
    Tumpang tanya ye meter belang memang sampai 160 je ke...aku punya moto sampai 160 dh tk lh naik tp rpm naik juga...apa masalah ye ?
  • 316308
    Lagu ?
  • Izh
    nak tanya.. saya baru beli belang 2nd.. meter belang stuck dekat 56kmh sahaja.. guna gps android bacaan 118kmh.. ada sapa2 tau masalah motor saya ni.?
  • Hakkim Hisham
    Abg hasyim rupenye..hahah.. laju moto ..afiq
  • Mohammad Hazrol
    std lgi ke bro?
  • amy jb
    aq memang peminat motor belang...tapi tulah harga mahal siot macam beli motor baru...paling murah pon 4k...
  • KAMAL ROSLAN
    sproket ?
  • aloi poison
    Suzuka mmg sentiasa nk menang
  • Zami Sempoi
    Spoket bpe erk pakai
  • Muhammad Aqmal13
    muhd yassin.. aq ad belang nk jual se... 4.5k aq jual area johor... ap2 roger 01128711790 aqmal
  • ashraf danial
    salam nk tanye spoket size bpe?
  • Muhd Yassin
    kenape lah belang punya keluaran dah berhenti>_< ikut kan beli satu tapi takde rezeki nak beli kat org payah nak cari :'(
  • bong bong bongjun
    i.love.u bro ko wat aku jatu cinta kat suzuki mu
  • PK King
    hahaahaaa mter 150++ tapi ptong lagenda pown slow jew, tngok laju mcam ni baru 110 mter lc aku hahaha
  • Haris zr
    rxz gak power
  • Hey You
    4 stroke forever 💪🏻
  • Azfar Azri
    Kwn Pon Pakai Belang Gakk , Share²lhh resepi😇
  • syazwan mohd rosli
    khelia belang